fullt upp !

Hej !
det var ju jätte längsen ! men jag har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn tyvärr fast de är ju skönt att ha saker att göra med så :)!

Min helg har jag tillbringat i Alvesta hos min underbara kusin Sofie & ja vi har ju alltid kul kan man ju säga & vi lyckas med dom mest korkade sakerna hela tiden :)haha!

sen i söndags så sov jag över med amanda, annie & ängla alltså dom 4a bloggarna som över :) vi sov i amandas lekstuga & de var mycker mysigt ! =) fasr vi sov inte så mkt ;) hahaha
men de var inte lika roligt närjag vaknade sen :/ för då hade jag jätte ont i halsen & sen hade jag typ lite feber sen när jag kom hem :/ & jag hade feber hela natten men nu är det bättre nu är jag bara förkyld & hostar :)

imogron ska jag & simon fira våran en måndadsdag med att åka massor av karuseller vi ska nämligen till liseberg & sen ska vi gå på stan på torsdag :) det ska bli jättekul! :)
men nu orka jag inte skriva så mkt mer :)
du få ha det bäst =)!



vill ha sol nu :)!

puss/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0