The fantastic four!

Hejsan! :D

Det var ett tag sedan vi uppdaterade här på bloggen men det betyder inte att vi inte kommer att fortsätta, bara att vi alla har så mkt att stå i.

I fredags så var det skumdisko på nattklubben Oléo, skitkul hade vi, the fantastic four! Det blev dans hela natten och jag måste erkänna att jag har träningsverk (och i ngt annorlunda muskler!) haha. När jag kom hem så var det bara att försöka somna eftersom jag skulle upp redan vid 07.20 dagen därpå! Så hela gårdagen gick ut på att vila, vila, sova, vila...

Idag så blir det inte så jättemkt gjor heller, vi ska ut till farmor en stund och hälsa på. Så får vi väl se vad som händer där, det brukar ju bli god mat iaf :D

Hugs from the best! /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0