Film, film mera film

HejHej!

just nu ligger jag med datorn i sängen och deppar, det borde faktiskt vara förbjudet att göra mig sjuk bara sådär :( Jag som skulle ha varit med Annie på Östersjöfestivalen hela helgen men var tvungen att åka hem igår morse :/ Sedan dess har jag bara legat i sängen, sovit och kollat på film

Igår såg jag "How to loose friends" en ganska så förutsägbar film men inte jättedålig, skulle ge den 2 av 5 pussar!


Och tidigare idag såg jag "the Love Guru" Den var i töntigaste lagret men retade fram ett skratt då och då. Den får 2 av 5 pussar den också!



Den enda grej som får 5 pussar är Alvedon, det är fasen min enda vän just nu!

Och du såklart!  /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0