Funderingar som kliar i skallen.

Todilitodilitoo!

Sitter och tänker, det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu, framförallt två saker...

Något som kan förändra mitt liv de tre närmaste åren, det verkar ju spännande och kul men också lite läskigt och kanske tillockmed dummt. Och jag har chansen att påverka men samtidigt så är jag rädd för att sätta ner min fot. Det lustiga är att jag inte vet vad som är bäst för mig och mina nära :/ Ska man våga men jag kan ju lixom inte ångra mig när det väl är bestämt, för det är ju inte jag som är mittpunkten, bara en stor del i sidan :/

Nästa sak som snurrar är snäppen sorgligare, en person i min närhet har tagit livet av sig... Jag vet inte hur mycket mer jag behöver säga men det är väldigt konstigt att tänka på att personen inte finns mer och att den gjorde det frivilligt och fördarvade för de andra :( Men nu har personen förhoppningsvis fris och jag önskar att den vilar i frid.

Usch det är inte sådär perfekt som jag önskar att det ska vara men en liten sak glädjer mig iallafall, men det kan jag inte berätta förens på torsdag :P

Hoppas att det är bra med dig och att du inte deppade sönder av mina deppiga funderingar :/ Kram /Amanda

Kommentarer
Postat av: ronja

uschdå! :( rip.

2009-07-21 @ 21:18:47
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/
Postat av: Annie

Va vad handlar deta om:S? hänt ngt eller va?

puss.. hör av dig!

2009-07-21 @ 23:37:50
URL: http://anniiieeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0