Rix :D

Heej :)
Veckan har vell varit sådär..
Men nu kommer den bli toppen toppen (Y) För om 1 h åker Ängla jag maja och frida.. på Rixläger.. me Alla underbara från 4h :) 1 vecka i Älvsborg blir det :) kommer bli riktigt mys (Y)
Var ute me Maja (& Frida) igår och snackade mest Lägerminnen sedan förra året ( frida var inte me förra året) Även endel me sedan Bohuslän för 3 år sedan nu :O shit ... de känns som igår :O
Men aah de kommer bli toppen iallfall..
puss nu ska jag gör de sista innan jag åker :) puss på er.. kommer sakna sönder mig efter er men ändå... Ni kommer nog me ha de great :)

/Annie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Får hoppas så :D

2009-07-10 @ 11:29:18
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0