Rixläger <3

Heej alla underbara :)
Nu har jag äntligen tid att skriva (och ork) även om en vis Johan ringde och väckte mig kl 8 på min första sovmorgons dag på länge.. Men vi stack iallafall ner till 4H.. För Smålandsposten skulle interjuva oss.. FÖR VI VANN HELA RIX!
(vi vann lägertoppen) Så sjukt kul var det..:)
Min röst är fortfarande inte bra efter festandet och skrikandet sista natten :)
Så sjukt bra.. Yngrelaget i kronoberg vann Vollybollen (Y) så sjukt kul de me :P Kronoberg vann Älgbrännbollen(udda idrottsgren), yngre laget kom även 2an i demo :O ( kan inte fatta det aså.. jag stog bara och snackade på :S haha bra iallafall :) sen kom vi 2:an i 4H kampen (Y)(frågesportstävling kan man säga..

Träffade ju också underbara personer.. Folket på rix finns verkligen inte ngn annan stans .. kan räkna upp jätte många men iallafall.. MAJA, ÄNGLA,FRIDA,ANTON, OSCAR,LINN,MARTIN,JONAS,ALEXANDER,IDA,JOSEFINE,ALBIN,TOMAS.. okej detta gick inte XD finns hur många som helst XD :P

Känns sjukt konstigt att vara hemma.. Där händer de ngt hela tiden.. nu slöar sig tiden fram..

Föresten de mesta bilderna kommer ut på Facebook och Bilddagboken.. :)
Kronobergs tema var " Sagobygden i Kronoberg"


Yngre Vollybollaget.. Som VANN :)


Under Sångtalangen

Yngre Demon.. Som vi kom 2a på :)

Udda idrottsgren (Älgbrännnboll kallades den) skit kul.. Som vi också VANN :)

På aktivitetsdagen var Jag, Maja och Frida på Gegkås (+massa mer så klart) och shoppade loss :P

och speeddejting så klart XD sjukt kul.. Man lär känna massa folk på de :P oftast iallfall :P

Mer mysiga bilder lägger jag ut på Facebook eller Bilddagboken som sagt.. :D


Ska nog ta och kolla på en film jag lånade av Maja igår nu.. A walk to remember heter den.. Hon sa att de var den bästa filmen i världen.. Så får vell se vad jag tycker :P

Och nu har halva låvet gått.. (Det har gått sjukt fort.. :/) snart gymnasiet.. shit aså :P haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Shiit vilken bonnarbränna! XD hahah XD

2009-07-21 @ 18:14:45
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Annie

haha jag vet XD

2009-07-21 @ 23:33:08
URL: http://anniiieeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0