City..

Heej :)
Idag har de vatt malmö city för hela slanten (Y) 5 timmar :) men jag hann fasen inte kolla ett helt köpcenter :S haha men jag åker snart tbx hit och shoppar så de gör inget :)
de inhandlades en del iallafall :) ny mascara ( fast samma sort som alltid, tycker de är sjukt svårt att hitta ngn super bra, ngn som tycker om ngn speciell? Jag har ngn gul iallafall och den är helt okej :)), sen köpte jag en perfym ( miss sixty), ett svart linne (bra att ha :P), ett par sjukt snygga (enligt mig) solglasögon.. RÖDA (Y)  och ett par bruna sandaler.. hittade äntligen ngra bra.. + att de var halvpriset.. sjukt mkt rea var de aså.. Hade kunnat gå sjukt länge(Y)

Men vi åker iallafall hem till växjö imån :) Så då får vi se om vi ses :) gör vi de?
Undrar själv hur länge vi kommer vara kvar där innan vi åker till stugan.. men vi får se..

17 dagar kvar till RIX idag :) kommer bli nice.. och ÄNGLA vi måste bestämma demo :P hhaha fan va duktiga vi är.. ( vi skulle vara jätte duktiga i år och planera demo sjukt noga och så .. men vi har inte ens börjat) för de som inte vet vad en demo är så betyder de att vi ska göra ett "uppträdande" för en jury på ca 4 personer, om hur ngt fungerar eller hur man gör ngt... Ängla och Jag har hand om yngre demon i kronobergs län i år.. De hade vi även förra året och då visade vi hur man kör i en rondell..(kronoberg hade rondelltemaXD) vi hade inte förberätt oss ett dugg och de var sjukt pinsamt.. men vi fick iallfall lite poäng till lägertoppen..
BTW i år får inte Halland vinna... vilket annat län får vinna lägertoppen bara inte halland.. (de är så sjukt kaxiga) men helst ska ju KRONOBERG vinna :)
(pallar inte förklara så mkt vad allt betyder som jag skriver om rixlägret, de som förstår de förstår helt  enkelt)

puss och kram :)

/Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0