Inför Sommar -09

Heej, kul att se dig!

Nu går det snabbt fram mot sommarlovet -09 och här kommer en liten lista av saker som jag skulle vilja hinna med denna sommaren (: 

  •  Måånga soliga dagar på olika stränder
  •  Besöka minst 3 olika länder (Sverige(!), Kroatien och ngt mer skulle vara kul)
  •  Köpa många glassar
  • Äta mkt jordgubbar
  • Inte göra en ända läxa eller tänka på skola (det lär ju inte behövas :P)
  • Träffa nya spännande människor...
  • Ha riktigt roligt med kompisar så ofta som möjligt
  • Tjärna pengar (ska ju jobba en vecka iaf och kankse lite hemma)
  •  Åka på åtminstone en riktig shoppingresa (blir med bestisen v,33, då ska det spenderas pengar!)
  • Och mycket meeer!

Har du några roliga idéer eller saker som du ska hitta på i sommar att dela med dig av så gör det!

Ha det bäst!  Många kramar Amanda




Kommentarer
Postat av: Lana

nej faktist inte. har du?

men min syster tar studenten imorgomn!! :D

2009-06-04 @ 19:16:56
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: ronja

jag har typ inga planer alls. men jag ska iallafall njuta av ledigheten :)

men jag är avundsjuk på dig.. jag vill också åka utomlands ;)

2009-06-04 @ 19:44:43
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0