resturang me klassen..

Heej alla underbara!
Strax kommer Ängla och då ska vi cykla till HONG KONG och käka me klassen.. riktigt nice (Y)
Men jag vet inte KINAMAT.. usch usch säger jag till de :P
Blir la att äta ris och sådana friterad kyckling.. enda goda.. hmpf :P enligt mig iallfall ;P

Rätt skoj dag faktiskt.. Examen dag typ.. alla nior tävlade i massa olika saker.. men min halva av klassen so jag tävlade med vann absolut inte! haha fast vi vet inte resultatet.. men aa.. skrattat mkt idag iallfall.. Fattar inte vfr man alltid ska göra alla roliga saker sista veckan.. kan de inte sprida ut det lite? jaja nice iallfall var det..

Fick sluta tidigt (13:00) så då stack Ängla, Fidde och Jocke hem till mig och jaa hade kul? lite one tauch (stavning?), lite kubb, brotning :S haha?  och lite annat allmänt skoj..
jaja nu ska jag kila för Ängeln kommer vilken minut som helst!
puss <3

/Annie

Kommentarer
Postat av: LAna

vi fick sluta klockan 11 idag! :D

2009-06-10 @ 16:47:32
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0