Sommar känsla!

Heej alla underbara :)
Sitter här och får lite sommarvibbs :) diggar nämligen gyllene tider :P Finns inget bättre för att få fram sommarkänslan :)

Läst nyss Änglas inlägg.. (nedan) så sjukt skönt..
Allt är så slappt nu.. LIVET LEKER ÄRLIGT TALAT :)
Rix kommer bli bäst! fy fasen vad jag längtar :) Hela sommarn kommer bli BÄST!

På tisdag sätts betygen och jag är ur nöjd :) Mest för att jag slår Syrran :P haha

Nyss vatt Lill Erik här med familjen och vi firade hans 4 års dag :) tiden gå fort :P han fyller på nationaldagen,,
Så han kommer alltid vara ledig på sin födelsedag.. skönt eller tråkigt? jag vet inte.. men aa iallafall :)
 
Nu när allt i skolan är klart så sitter jag mest och sorterar ett miljontals bilder.. och det är ett evighets jobb.. Har nämligen fått ny Dator :D riktigt Nice ;P så flyttar över all bilder :) nyss gjorde jag massa olika kollage som jag skulle kunna ha till bakgrunds bild.. men blev inget som passade så bra.. men jag kan ju lägga in ett av dem här :)



puss <3

/Annie

Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Rösta nu!

Det är så att det är tre finalister i månadensblogg (maj) Besök gärna min blogg och rösta fram en vinnare. + att du om du kommenterar ökar chansen att du blir en av finalisterna nu (juni). Kramar.

2009-06-06 @ 12:09:31
URL: http://eliinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0