:)

Heej alla underbara :)

Idag har de vell vatt en helt vanlig dag i skolan.. Men nu är det HELG :) jippi..
Vad ska alla hitta på i helgen? Själv ska jag träffa Maja lite senare ikväll och kanske de "vanlig" (om man kan säga så :P)efter de får se lite.. :)
Växjö rockfestival i helgen ju så åker vell ditt och träffar lite folks me ikväll eller imån (eller båda). Fast vi pallar ju inte betal inträde 600 kr :O DYRT enligt mig, men man kan lyssna lite utanför hoppas jag :) ses vi?
Idag blev Amandas och min låt klar.. Även Saras och Änglas tror jag :)skojs .. Båda ska nog vara me på 9ornas CD skiva :)  Lite kul faktiskt att vi ska vara me på en skiva jag menar vi är ju egentligen inte duktiga på det eller de andra kanske är det men inte jag.. aa men iallafall KUL!

Sitter just nu och lyssnar om "om jag kunde drömma" (twilight) de är som mest spännande nu under jakten i slutet .. sjuk spännande även om man vet hur de går.. då jag har läst den innan och sett filmen ett antal ggr :) sjukt bra..
Men jag vill läsa MIDNIGHT SUN NU! men den finns inte på svenska och den är inte färdigskriven.. men jag fattar ju ingenting när jag läser den biten som är skriven (på engelska) åå vad jag önskar att man kunde vara bra på engelska nu! Sjukt bra böker alla måste verkligen läsa dem!

/Annie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe jo visst blev låten grääjt! :D och jag vet inte men visst, vanlij-gänget! :D

2009-05-29 @ 16:17:47
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0