Fikadag på stan

Hejsan på dejsan!

Jag kom precis hem ifrån stan där jag var tillsammans med Sara & Annie (: Vi var bl.a med och hjälpte Växjö i kampen om att vinna över Halmstad i antalet personer som kommer och fikar. Det var lite gott! Vi gick runt på tan i flera timmar och jag hittade ingenting, med Sara köpte en tröja och bodylotion, och Annie köpte 3 linnen/t-shirts. Det var trevligt!

Vi kanske borde köpt en hatt? Eller vad tycker du?

Annie & Sara, skärmarna är ifrån Monkey (:

Jag & Sara med solhattar från Glitter

Vi provade även den nya Mcflurryn som smakade marängswich :)

PössiPöss   /Amanda

Kommentarer
Postat av: Annie

sjukt ful bild.. men mm på marrängswich <3 men fikat där var ju inte speciellt gott..

2009-05-16 @ 17:09:52
URL: http://fourforever.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha mm, nä det var ju inte det men helt OK iaf och en lite rolig grej ;)

2009-05-16 @ 17:14:07
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0