Godkväll...

... Mina damer och herrar, pojkar och flickor och kära bloggläsare!

Det har varit en tuff dag idag och vi började dagen med nationellt prov i matte :O och skoldagen tog inte slut för ens tio i fyra så jag vart helt slut när jag kom hem igen..
Men nu har jag repat mig lite och nästan hela eftermiddagen har gått till att fixa och trixa med bloggen, vad tycker ni? är den bättre nu? :)

När man är trött så är det otroligt härligt att tänka framåt, för om 46 dagar drar jag till Kroatien! Wiihii det ska bli helt underbart med sol och härligt vatten :D Men man kan ju absolut hoppas på att det blir lite fint väder här hemma i Sverige ocks snart igen, det var ju så fint hela April...

Men godnatt och drömm sött! :)   Big hugs /Amanda

Our blogg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0