Happiness & Cirkus!

Nämen Hallå- Hej i Blåbärssnåret! ;)

J
ust nu sitter jag och kollar en massa bloggar och lyssnar på en massa bra låtar. Bla. denna som vi ska framföra på skolavslutningen, den blir verkligen bara bättre och bättre för varje gång man hör den! Så lyssna och njut!



Idag så har jag delat ut reklamen så jag har inte hunnit med så mycket i eftermiddag, det var väldigt tur att vi inte hade någon EV i eftermiddags. DEt var nämnligen så att en cirkus var och besökte skolan och gjorde ett framträde för oss :) Det var faktiskt jättekul!
Jag vet att jag är lite töntig men jag kan inte låta bli och tycka att Cirkus är jätte kul och coolt!

Pussar & Kramar! /Amanda

Kommentarer
Postat av: Matilda[Foto Mode Musik]

fin blogg!<3

2009-05-07 @ 19:29:53
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0