Hoppa kryckor på Norges dag

Heeej (:

Redan söndag, shit vad tiden går snabbt alltså! ;O
Min lillasyster hoppar på kryckor just nu och jag provade lite för en stund sedan, det ör ju inte alls enkelt. Jag har peppar, peppar aldrig skadat mig så illa att jag behövt hoppa på kryckor men jag har provar lite nu iallafall. Det är ju ganska så roligt men svårt och ganska så jobbigt! :)

Här kommer lite *fina* bilder på mig och syrran

Haha, måste medge att man skulle kunna tro att min axel är ur led :P

Syrran med två brytna tår..



Och just det, idag är det ju Norges national dag så man får ju passa på att gratta till det och till vinsten igår! Han är ju helt underbar! <3

Hej då /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0