skum var bäst ! fast inte så kul att jag lyckades stuka armen!

hej alla underbara människor :)

igår var det ju skum på oleo :D så sjukt kul va det verkligen !
blev helt nertryckt i allt skum xD

sen vid halv 2 tiden så kännde jag en jätte smärta i min arm & sen blev det bara värre & värre ;)
troligen är det något som har hänt så jag har stukat till den ! :P & det suger !!!!

ville bara säga att jag ogillar min ponny just nu för att hon är så himla bestämd ;) hahahah fy på dig ditt busfrö :P
tur att du är så söt iallafall ;) hahah då kan man inte hata dig jätte mkt ;) hahah det ska nog bli bra det med :)

puss / sara


Kommentarer
Postat av: Amanda

Huja det var otur med armen..

2009-05-23 @ 21:51:02
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0