Träning :)

Heej alla underbara :)
Nu blir det att träna på skit mycket innan sommarn :) Man måste ju vara redo för stranden i sommar?
Så idag blev det först att hoppa hopprep ( ca 700 hopp)som jag var så duktig på att göra innan.. sjukt bra träning :)
Sen blev det en lång promenad  med Amanda :P säkert 1 timme och 40 min :P hihi Bella var helt slut. (freja med fast hon gick inte lika långt som bella men ändå :)) Sen tog Amanda jag och Sara fram inlinesen och körde i en och enhalv timma typ :P Fasen vad duktiga vi är (Y)
Har ni någon rolig träning att dela med er med..? De är ju så sjukt tråkigt att göra samma sak hela tiden :P


På onsdag är det frilufsdag (stavning?) runt Trummen.. suck -_- haha men med rätt personer blir allt skoj :)
Sjukt slappa veckor innan sommarlovet :) ÄLSKAR DET =)

+ Är jätte glad idag me, för att jag fick MVG på nationella provet i fysik :) :O
haha trodde jag absolut inte att jag skulle få... Helt överlycklig :)

/Annie

Kommentarer
Postat av: ronja

jag tränar friidrott och det är grymt bra träning tycker jag! :D



svar: nej, tyvärr har jag inte hittat någon klänning ännu och jag känner att jag börjar få lite smått panik faktiskt ;p

2009-05-26 @ 19:53:09
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0