Hur kommer det sig att farmor lagar så god mat?

Hejsan Sveijasn Kusin vitamin! (:

Nu borde jag igentligen råplugga till SO-provet som är imån men det orkar jag inte XD hehe så nu slog jag mig ner här istället :) För en stund sedan delade jag ut reklamen och nu har jag bara "plugga lite" för att sedan åka till farmor och janne och fira janne som fyller år idag. Och då blir det lite god mat och fika så att man tjockar till sig ännu mera :P

Det är verkligen nägot specielt med mor och farföräldrar, de lagar ju alltid så god mat, hur kan det vara så ? För jag kan ialllafall aldrig åka till dem utan att komma där ifrån helt fullproppad med god mat XD

Idag sydde jag klart min klänning i slöjden och här får du en titt :)

KLänning som jag sytt i slöjden (:

Ha en underbar kväll & eftermiddag!
Au revoir!  /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0