Stan me er <3

Heej alla underbara <3
Idag har Jag, Sara och Amanda varit på stan :) inhandlades mycket fint faktist :)
Måste tillägga att bilden på mig och Sara i Amandas inlägg nedan är sjukt ful :) (eller den är ful på mig, Sara är jätte gullig)
(fått ordet "sjukt" på hjärna och det är sjukt störande)
Denna bilden är mycket finare <3 Älskar er..
Men lite kul om de var ngn som satt innanför detta fönster som vi tar kort in i... haha


Vad ska alla hitta på ikväll? Tror vi ska till Fidde ikväll me lite folks och se melodifestivalen.. Jag tycker inte ens att Sverige är värda att vinna med Malenas låt men men..
Tycker Islands låt var jätte härlig..
De andra verkar tycka Norge ska vinna.. Själv vet jag inte riktigt de mer än att han var ur gullig :P hihi
Men om man hör låten ngn gång till så kanske man gillar den vad vet jag..
 
/Annie <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

men, det var väl ingen ful bild på dig. eller du menar för att du såg ut som en kille ;P

2009-05-16 @ 19:54:21
Postat av: Annie

haha den var ful och ja jag ser faktist ut som en kille på den för att man inte ser mitt hår..

2009-05-17 @ 11:39:50
URL: http://fourforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0