varför ska jag alltid ha en sådan otur ?

fan fan fan säger jag bara !
nu har mira blvit sjuk hon har fått en sjukdom som kallas för fång :(
det är blöööö !!!!
Men eftersom hon får medecin nu så hoppas jag att hon snart bli bättre :)
fast vilken tråkig sommar hon kommer få :/  men så är det om man är en tjock häst ;);)
jag hoppas vekligen på det bästa nu !!! fan om det ska hände dig nått vad fan ska jag ta vägen då ??

dagen har väl gått rätt snabbt :)
jag har varit med simon hela eftermiddagen & det har varit jätte trevligt tack för det :)
nu är jag vekligen trött som en liten åsna & jag är glad för det är inget mer pluggaden nu eller ? haha jag orka iallafall  inte bry mig mer om skolan & just nu längtar jag som satan till lovet :D!!
fan vad kul jag ska ha det :D:D:D nu ska jag nog sätta mig framför tv:n & bara slappa & så :D det ska bli väldigt skönt !! :)

puss / sara



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej vad tråkigt :/ Otur, hade du inte munkorg på henne?

2009-05-28 @ 20:33:19
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0