Engelska :)

Hejj alla underbara :)
Sitter just nu i biblioteket och har engelska :P haha sjukt tråkigt..
Ska bara plugga glosor till nästa veckas prov.. :/ men de blir nog sista provet i 9an tror jag :) jippi :)

Hade för en liten stund sedan Biologiprov. :/ -_- suck.. hoppas på att det gick bra men man måste plugga as mycket till sådant bara för att man aldrig fattar vad Jonas (biologilärare) säger :P hehe

Kan ju också så att vår "älskade" bänk vid våra skåp "råkade" gå sönder igår :P haha ..
Snart ska Amanda och jag spela in  vår färdig skrivna låt :) Saras och Änglas låt är också klar nu :) och jag tror att låtarna ska vara med på skolan CD :/ hehe ..
Hoppas inspelningen blir bra och att inte min röst förstår vår låt :P hihi ni kanske får ett smakprov på den sen när vi är klara :)
 
ikväll blir det vell att vara me Ängla, Sara, Amanda, Fidde och Jocke ... kanske ngn mer vem vet :)

SKA SÄGA GRATTIS TILL SARA OCKSÅ SOM FYLLER 16 ÅR IDAG :)
när jag kommer hem ska jag sätta ihop lite underbara bilder på dig och Ängla eftersom hon också fyllde år (fast igår då)
hihi GRATTIS PÅ ER <3

puss på dig /Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0