ridit mira & grattis ängla !

Hejj :)
denna dagen har varit toppen (Y) fick reda på lite reslutat i mattenationella & jag blev skit nöjd verkligen så det gjorde att jag var jätte glad resten av dagen :)!!

Nyss kom jag hem från min lilla nya ponny mira :)
va ute i skogen en runda & det blev bara några bockningar så jag är nöjd till max !! :)

Vill även säga grattis till ängla som fyller 16 år :)!!!
GRATTIS !!!!!

Nu ska jag försöka börja plugga lite biologi men vi får se hur mkt plugg det blir för jag är inte så motiverad längre ;) hahah orka verkligen inte skolan mer !

Puss & kram / sara



  Längtar till sommaren !! :D

Kommentarer
Postat av: J

Svar till Annie!

Nej du tyvärr vet jag inte ens om den kommer ut för vad jag vet är den inte färdigskriven... Men jag håller fortfarande tummarna på att den kommer ut någon gång.

2009-05-19 @ 22:16:50
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0