Sommarjobb & armband!

HalloJ käre bloggläsare!

Idag är det sista dagen att göra omval till gymnasiet men det kommer inte jag att göra, jag ska gå teknisk på en komunal skola med inriktning mot arkitektur och tror att det kommer bli bra, eller jag hoppas verkligen iallafall :)

Och det är även en månad kvar till skolavslutningen och mitt största problem just nu är vilken klänning jag ska ha på mig :P Jag har nämnligen en vit och en rosa med vita prickar som jag inte vet vilken av dem jag ska ha på mig... Men om jag har den ena på avslutningen så kan jag ju ha den andra på avslutningsfesten som också är snart så jag får se :)

Idag har jag varit och kollat på smycken och då hittade jag ett jättefint armband designat av Thomas Sabo, kollektionen heter Charm Club. Och det stämmer verkligen överrens för de är überskarmiga :) Så kolla gärna in min andra blogg: http:enskrivandeamanda.blogg.se så kan du hjälpa mig att välja

Ett annat problem just nu är att jag har blivit erbjuden sommarjobb under en vecka isommar, den enda som jag inte kunde! Så jävla typiskt! Så nu måste jag försöka byta med någon eller tacka nej och det vore så himla synd eftersom jag inte fått något annat erbjudande...

Kramar från Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0