Stugan :)

Heej alla underbara :)

Jag kom nyss hem från en slapp helg i stugan.. Rätt skönt faktiskt.  :P
Mest legat och läst och kollat på tv.. Men  igår var vi Kristiansstad och shoppade (Y)
Jag älskar att de har Cubus där. De har så mycket snygga kläder och så finns den ju inte i Växjö, så ingen här har likadana saker som man köper där :). Men önskar ändå att affären kunnat finnas i Växjö!  De blev ett par jeansshorts där iallafall :P mkt nice :P sen köpte jag ett pandigt linne på HM :) hade hittat det i Växjö innan men de fanns inte i min storlek så blev överlycklig när det fanns där :)
På vägen hem besökte vi ekohalen i Bromölla, där jag köpte twilight filmen (Y). Så sen på kvällen satt jag och mös med den :P haha

Var också och hälsade på min Mormor..
Jag säger bara usch :( Det är hemskt att man kan bli så som hon är just nu :(
vfr kan man inte bara få leva friskt och sen typ dö utan ngn sjukdom..
Jävla sjukdomar..

Nu har man en lång vecka framför sig med Nationellt prov i fysik och sedan so prov på fredag... -_- suck
Men sen känns de snart som att det är över :) inte långt kvar till skolavslutningen nu jue (Y) sista veckorna kommer bli toppen hoppas jag på med "skolresa", middag och så klart vår "årliga" fika på morgonen innan kyrkan..
(Alla tjejer i klassen brukar träffas och alla har bakat och så bara smaskar vi och har kul med minnen och så vidare (Y) underbart :) )

Puss på alla underbara <3 / Annie
 
hahaha Snyggis bild från skolavslutningen i 7:an.. Woow 2år sedan.. tiden går fort :)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Co

Hihhi gulliga vi var XD



Men du, köpte du ett "pandigt" linne? Eller var det kanske randigt?



Puss /Amanda

2009-05-11 @ 12:04:10
URL: http://fourforever.blogg.se/
Postat av: Annie

haha jo de var randigt :P hehe jo tden går fort nu är vi inte lika gulliga :P

2009-05-11 @ 12:14:24
URL: http://fourforever.blogg.se/
Postat av: Vi har talang

Okej :)

Jadå allt är bara bra ! sj ?

kramkram!/ Josephine och mimmi

2009-05-11 @ 13:49:30
URL: http://detkallastalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0