torsdag :)

Kom nyss hem ifrån stallet, varit där en stund med ängla & även fidde som följde med  oss ;)
insåg att idag var det den sista gången i hela mitt liv jag red riktigt på min häst & det känns inte kul :/ men jag får längta efter nya härliga utmaningar med lilla söta mira som kommer på söndag ! :)

Någon som har något bra tips som jag kan använda på lördag för att inte vara allt för ledesen på lördag när tussan åker hem :(??

Imån är det redan fredag ! :) gud vad skönt att tiden går så fort snart är det sommarlov ju & det kommer bli bäst !! :D

puss/sara

Kommentarer
Postat av: Annie

usch :/ men Sara du får va me mig och de andra och kolla på Melodifestivalen.. så att du kan "förtränga" det lite :/ :)

2009-05-14 @ 19:50:20
URL: http://fourforever.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hu ja. Det enda tips jag kan ge dig är att tänka positivt, hon kommer att få det jättebra <3



Puss på dig! :)

2009-05-15 @ 17:52:57
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0