Ute med båten

Hej Hej nu är det jag som bloggar igen!

Idag har det äntligen varit lite bättre väder igen och sol för en gångs skull. Dagen spenderade jag med familjen ute på sjön i vår båt Tufva :) Det var mysigt och skönt att sola lite men bada var jag inte sugen på, det var rysligt kallt i vattnet och foten domnade när man doppade den i plurret...

Min dag..

Vad har du gjort idag då?

Jag tycker absolut att vi alla borde hålla en stenhård tumme för att solen fortsätter att lysa under veckan, är ni med mig?

Kramizar   /Amanda

Kommentarer
Postat av: Vi har talang

haha ja verkligen !



Jag har varit med min bästa vän och startat denna blogg! sj ?:)

2009-05-10 @ 18:01:50
URL: http://detkallastalang.blogg.se/
Postat av: Steffie

Svar: Det är jätte kul :) njae.. något år kanske. Men jag gillar det! Det är superkul. Dansar någon av er? Kul med en blogg med flera än en skrivare :)

2009-05-10 @ 18:06:08
URL: http://hejsmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0