lite tid över :)

Hejsan nu när jag har lite tid över i mitt liv så tänkte jag skriva ett litet inlägg här på våran blogg :)

Jag har ju inte alls mycket tid över till att sitta vid datorn & bara ta det lungt men nu tog jag den tiden lite :)
Nu i två nätter har jag sovit hos simon & en natt har jag sovit hos amanda :)
och idag när jag kom hem så hade mamma & pappa varit & köpt en ny stor säng till mig den var mycket skön och inatt ska jag provsova i den för första gången :)
Om jag tänker efter så borde jag uppskatta min mamma & pappa mer eftersom dom är typ bäst & jag älskar verkligen dom även fast det ser ut som jag hatar dom ibland och jag är inte alls snäll ibland, men nu tänkte jag börja tänka på att verligen vara snäll mot dom eftersom dom typ är underbara mot mig :)!!!

Kom nyss hem ifrån mix min underbara häst som jag vekligen älskar :D han är verkligen bäst & skit rolig att rida men jag f¨år inte rida så mycket nu eftersom han ömmar i hovarna och det är lite jobbigt för jag vill bara ut i skogen & ha kul med han nu ! :D men jag få ta liten lugn gräs träning...

Nu tänkte jag lägga in 2 bilder & det är 2 bilder på mina 2 underbara prinsar :D mix & simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0