livet leker !!

visste inte att ett liv kunde leka såhär mkt jag säger bara wow !
allt är verkligen perfekt nu !

fått en ny liten häst som heter mix & ja han är verkligen skit söt & helt underbar förutom att han börja testa mig en massa nu & lyckades slänga av mig igår ;) hahaha!!

livet leker med eftersom jag har tittat en liten sötnos som heter simon & nu är han min bara min min min :D hihih är typ överlycklig!

tillslut ville jag bara säga att mamma & pappa har köpt en ny säng åt mig:D är dunder glad! nu blir det en större & skönare säng & sen får jag ju även en söt nattgäst hos mig ibland :D:D:D<3

nu ska jag njuta mer av mitt underbara liv :D
puss /sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aaw jag är så glad för din skull, fan vad gött för dig! <3 :D

2009-07-08 @ 22:10:44
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Daniel

Happy for u! :))

2009-07-09 @ 14:48:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0