Lund :)

Heej allihopa :)
Idag vaknade man kl 10 av att Åsas katt attackerde mitt långfinger! Flög upp på två sekunder och kunde inte somna om..
Sjukt trött efter en sen natt på Åsas 50 års fest.. (Åsa är min moster) mysig kväll iallafall..
Kan ju säga att jag inte gillar trollkarlar.. dem är sjukt störande.. och de går inte fatta hur de gör :O sjukt frustrerande! Han som var på festen var verkligen makalös..
Men idag har de blivit mkt solande / sovande ;) riktigt nice.. kan ju hoppas att man blivit lite brun me :)
Imorgon ska jag nog ta tåget till Malmö och Syrran.. gå lite köpcenter blir de nog.. sen får jag se när jag åker tbx till Stugan.. har ju faktist inte vatt där så mkt :P haha .. tur de kanske :P

Men sen på Fredag hoppas jag att jag får besök i stugan :9 Heöa heögen .. kommer bli nice hoppas jag :)
Nu ska jag kanske hjälpa Åsa me lite bilder som hon ska ta ( hon är fotograf).. hon fick ju massa blommor igår som hon vill ta kort på.. :)
 
puss på er <3

/Annie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som om du har det bra, saknar dig massor! Tur att vi ses till helgen iaf :) och så får du gärna ringa och snacka med mig om du vill...

2009-06-28 @ 18:19:46
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: idag fick du pengar ;P

2009-07-01 @ 20:28:13
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0