ofattbart!

Heej alla underbara!'
Aså jag kan inte fatta att vi har slutat 9an idag :O att vi aldrig ska gå på Norregård igen.. att jag inte längre ha mitt gula skåp XD haha men ändå aså de är ofattbart.. sjukt sorglig.. Men dagen har vatt underbara.. och föresten hela helgen med och går dagen men evslutningsfest på skolan och Klass resa <3

Klasresan gick till Lövshult lite utan för Lammhult.. De blev sjukt mkt bättre än väntata coh vi hade sjukt skoj! jag älskar verkligen er <3 ni är för fan BÄST! fy fan vad jag kommer sakna.. (kan inte låta bli att svära... de finns verkligen inget bra ord för hur bra vi är ) Men bilder kommer av helgen av ngn av oss när vi har tid... händer ju så mkt nu hela tiden så man hinner inte skriva..

Sen igår var det avslutningsfest för alla nior.. Sjuk ku de me.. först middag sen hade lärarna spex.. har fasen inte skrattat så mkt på länge! haha sen var de disco .. riktigt nice..

Åå idag hade vi först vår årliga fika me tjejerna i klassen.. fast vi var inte så många men de var mummsigt iallafall :)
Sen var de en underbar avsluning i dom kyrkan :) jag och Amanda var bland annt me i kören.. som jag tror lät bra :) härliga låtar och så iallfall :) men sen var de sjuk sorgligt.. massor av kramar av folk man kanske aldrig mer får träffa... usch.. så ska man inte tänka då börjar man gråta.. klart vi ska ses igen!
Vår klass vann iallfall pris för bästa Klass <3 och de är vi verkligen! sen vann vi puckal i VGIF :) (typ fotboll och massa sånt .. killarna i klasen är sjukt duktiga) Fick riktigt niciga betyg me.. och man kan inte vara annat än nöjd !

NU MÅSTE VI SES I SOMMAR OKEJ? Jag kommer inte klara mig annars :)

puss på er alla och ni får ha ett toppen sommarlov :)
Nu ska jag ut på avslutningsfest med alla.. ska bli riktigt nice..




men kommer mer bilder..men fick lite brotom nu :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0