Friday afternoon :)

Hello Bloggläsare!

Idag är det äntligen fredag igen vilket betyder helg :D Lovely tycker iallafall jag och mina vänner!

Jag sitter hos pappa med min laptop idag (Jag är hos min pappa varannan helg) och jag håller på att kolla igenom lite smycken som jag fått lite då och då. Jag måste säga att jag borde bli bättre på att byta smycken då och då. Jag är nog ganska bra på att byta halsband när jag är hos mamma men här ligger ju en massa fina saker som jag glömmer att använda :/ Hmm, bakläxa där!

Haha :D Det är ganska kul att kolla igenom då och då eftersom man lätt glömmer vad man har och från vem man fått allt ifrån :)


Bligg, Blagg, Blogga!  Lite smycken som jag inte använt på ett tag...

♥ Crazy smiles /Amanda ♥

Kommentarer
Postat av: ada

vilka fina smycken :)

2009-05-09 @ 13:23:58
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Alice

Kommentar till Amanda: Snygg frisyr du hade på den bilden! Undra vem som har gjort det?! =)



Kommentar till Annie: Hittade du klänningen sen?

Ska du köpa den'??



Kommentar till Ängla: Hur går det med Hästen?





Kommentar till Sara: Hittade du nått på Börjes??



Nu kan ni v'l svara på kommentarerna?

PÖSS Alice

2009-05-09 @ 13:24:05
URL: http://aliceyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0